#ultradlakażdego



LEŚNA DOBA

24-GODZINNY ULTRAMARATON

W LESIE KAROLEWSKIM









ULD 2.0 - 13-14.10.2018
DO STARTU POZOSTAŁO:

0
DNI
0
GODZIN
0
MINUT
0
SEKUND





KOMUNIKAT PRZEDSTARTOWY



PLIKI DO POBRANIA (PDF)

Komunikat przedstartowy

Upoważnienie do odbioru pakietu/koszulki

1. Dojazd – Baza Zawodów, Start, Meta i punkt pomiarowy, który musicie przekroczyć po KAŻDEJ pętli
znajduje się w OSP Róża (Róża 42), w miejscowości Róża, w gminie Dobroń, w powiecie pabianickim,
w województwie łódzkim. Do Bazy Zawodów musicie dostać się sami - nie zapewniamy połączenia
ani z Pabianicami, ani z żadnym innym miejscem na naszej planecie.

Współrzedne GPS Bazy Zawodów:
51.602371 , 19.308993
N51° 36' 8.5356" , E19° 18' 32.3748"

2. Nocleg – nasz darmowy „hotelik” rusza wraz z otwarciem Biura Zawodów, tj. w piątek, 12 października
o godzinie 18:00. W przypadku większej liczby chętnych, pierwszeństwo mają osoby, które zgłosiły
chęć noclegu. Trzeba mieć swoją kolację, karimatę, poduszkę, koc i piżamę. 😊 Zapewniamy za to dostęp
do prądu, toalety, czajnika, kawy i herbaty. Cisza nocna od godziny 23:00. Prosimy o umiarkowane
spożywanie napojów wyskokowych i potraw gazotwórczych. 😊

3. Parking – jeżeli pogoda nie pokrzyżuje nam planów (ulewne deszcze) to parking zlokalizowany
będzie na sąsiadującym z Bazą Zawodów polu oraz bezpośrednio na jej terenie. Prosimy
o słuchanie się osób zarządzających ruchem i grzeczne ustawianie samochodów zgodnie z ich
zaleceniami (np. wjeżdżanie jak najdalej w przypadku pierwszych parkujących osób).

4. Odbiór pakietów – wiadomo w Biurze Zawodów w OSP Róża w piątek w godzinach 18:00 – 22:00
i w sobotę w godzinach 7:00 – 10:00. Sama procedura wydawania pakietów standardowa
i bez żadnych udziwnień: dzień dobry, dowód proszę pokazać, tu podpisać, oto Pana/Pani pakiet,
życzę udanych zawodów.
W celu usprawnienia pracy Biura prosimy w razie wystąpienia kolejki (szczególnie w sobotę rano)
o wcześniejsze wypełnienie i podpisanie oświadczenia, które będą wystawione na każdym ze stołów.

UWAGA: nie ma możliwości odebrania czyjegoś pakietu startowego bez wcześniej wydrukowanego
i wypełnionego upoważnienia (wzór do pobrania na stronie www.lesnadoba.pl).
Odbierany w ten sposób pakiet nie zawiera chipu do pomiaru czasu.

5. Wyposażenie obowiązkowe – zgodnie z regulaminem każdy zawodnik MUSI posiadać następujące rzeczy:
- widoczny przez cały czas numer startowy
- chip pomiarowy przymocowany nie wyżej niż na wysokości kostki
- działający, naładowany telefon komórkowy z wpisanym numerem podanym przez organizatora podczas odprawy przedstartowej
- działającą latarkę – czołówkę
- działające czerwone oświetlenie zamocowane z tyłu
- kurtkę typu wiatrówka lub ciepłą bluzę z długim rękawem, rękawiczki oraz czapkę lub chustę wielofunkcyjną
- gwizdek
- folię NRC
- odpowiednie kije do nordic walking (dotyczy osób startujących w kategorii NW)

UWAGA: zastrzegamy sobie prawo do wyrywkowego sprawdzania wyposażenia podczas trwania zawodów.
Wiemy, że ma być ciepło i choć nie będziemy zmuszać nikogo do noszenia kurtki, rękawiczek czy czapki,
to od godziny 18:00 w sobotę do godziny 07:00 w niedzielę musicie mieć ze sobą folię NRC,
gwizdek, naładowany telefon i działające światła. Brak któregokolwiek z tych elementów
w tych godzinach będzie skutkował karą czasową lub dyskwalifikacją.

6. Depozyt – w pakiecie będą worki i naklejane numery. Depozyt zamykany (dołożymy wszelkich starań,
by nic się z Waszymi rzeczami nie stało, ale nie bierzemy za nie odpowiedzialności prawnej)
choć nie jest to hangar i dużych przedmiotów (walizek, telewizorów czy skuterów) przyjmować nie będziemy.
Odbiór i zwrot tylko na podstawie numeru startowego!

7. Szatnia, toalety, prysznice – miejcie na uwadze, że OSP to nie dom handlowy i liczba miejsc
umożliwiających zmianę bielizny jest ograniczona i prosimy o nie blokowanie ich dłużej,
niż to absolutnie konieczne. Luksusowy kontener prysznicowy oraz toalety typu toi toi
będą ustawione na zewnątrz, w bezpośrednim sąsiedztwie budynku OSP.

8. Jadalnia i sypialnia – z uwagi na dwukrotnie większą liczbę uczestników w porównaniu z rokiem
ubiegłym postanowiliśmy przenieść „jadalnię” do ustawionych na zewnątrz namiotów,
a całą salę przeznaczyć na miejsce do odpoczynku dla uczestników zawodów.
Prosimy o zajmowanie jak najmniejszej powierzchni (idealnie byłoby, gdybyście zwijali karimatę
czy materac wiedząc o tym, że nie będziecie się kłaść przez najbliższe godziny).

9. Przebieg zawodów – startujemy w sobotę, 13 października o godz. 11:00. Pół godziny wcześniej
zapraszamy na odprawę. Obecność nieobowiązkowa, ale może nie być innej okazji na zadanie pytania
czy dowiedzenia się czegoś o oznaczeniu trasy czy aktualnych warunkach glebowo-wodnych.
Po odprawie krótka ceremonia otwarcia, podpalenie znicza i odpalamy zegar. Turnus kończy się
po 24 godzinach, w niedzielę, 14 października o godzinie 11:00, a jego oficjalne zakończenie
połączone z wręczaniem nagród planujemy na godzinę 12:00. Aby zostać sklasyfikowanym
i otrzymać pamiątkowy medal wystarczy ukończyć tylko jedno okrążenie.

UWAGA: w okolicach punktu pomiaru międzyczasu podstawiony będzie w niedzielę autobus (od 10:45 do 11:15),
którym będzie można dostać się do Bazy po zakończeniu zawodów. Oczywiście nie jest to obowiązkowe
i jeśli ktoś ma życzenie może kontynuować bieg lub marsz trasą zawodów (pamiętajcie,
że do klasyfikacji liczy się ostatni odczyt z któregoś z dwóch punktów pomiaru czasu,
zarejestrowany przed godziną 11:00 w niedzielę).

10. Rywalizacja – zawody odbywają się przy nieograniczonym ruchu drogowym, co oznacza, że na odcinku
Baza Zawodów – Odbicie w Pole poruszacie się poboczem zgodnie z zasadami ruchu drogowego
(to nawet lepiej, bo kolanka i bioderka mniej zawsze narzekają na trawkę niż na asfalt).
Trasa będzie oznaczona tak, że nikt się nie zgubi – taśmy z odblaskami. Suport jest dozwolony,
ale do czasu – tzn. do momentu, w którym nie zaczną spływać do nas skargi typu: „zróbcie coś,
bo tamten gość na rowerze cały czas przeszkadza mi w biegu czy marszu!”. Na trasie nie będzie
żadnych sędziów oceniających Waszą technikę czy pilnujących, aby biegacze nie szli, a nordicowcy nie biegali
(nie zabraniamy używania kijków przez biegaczy). Nie rozstawiamy patroli na każdym zakręcie
i nie wysyłamy dronów, żeby wyłapały każdego, kto zechce skrócić sobie trasę.
Jesteśmy przekonani, że przyjeżdżacie na Leśną Dobę przede wszystkim po to, aby sprawdzić własne możliwości,
przekroczyć granice, spełnić marzenia czy sponiewierać się nieludzko, a nie po to,
by oszukiwać siebie i pozostałych uczestników.
Po każdej pętli można odpoczywać w Bazie Zawodów dowolną ilość czasu. Można też opuścić teren Bazy Zawodów
i np. pojechać do domu na wieczorne wiadomości lub kolację z rodziną. W takim przypadku uczestnik
zobowiązany jest do zdjęcia chipa i przekazania go firmie przeprowadzającej pomiar czasu.
Jego odbiór i powrót do rywalizacji możliwy jest tylko po okazaniu numeru startowego.

UWAGA: apelujemy gorąco, abyście podczas zawodów byli cały czas uważni i zwracali uwagę zarówno na to,
co mówi Wam wasz organizm, jak i na innych zawodników. Coś się dzieje? Pytajcie, reagujcie,
dzwońcie – całą dobę będą z nami w Bazie ratownicy medyczni,
którzy dojadą niemal w każde miejsce trasy w kilkanaście minut.

11. Wyżywienie – ciepłe, zimne, smaczne i pożywne  Szczegóły:

Trzy posiłki na ciepło:
- zupa (wersja mięsna i wegańska) – od 17:00 w sobotę do dna garnka
(wystarczy dla wszystkich, razem z dokładkami)
- makaron z gulaszem (wersja mięsna) i makaron z warzywami (wersja wegetariańska)
– od 23:00 w sobotę do oporu (wystarczy dla wszystkich, razem z dokładkami)
- ryż z miodem, jabłkami i cynamonem (wersja wegetariańska) oraz ryż z warzywami
i kurczakiem (wersja mięsna) – od 05:00 w niedzielę do ostatniego ogryzka
lub kurzej nóżki (wystarczy dla wszystkich, razem z dokładkami)

Zimny bufet:
- czekolada, banany, suszone daktyle, rodzynki, czekolada, ciastka, batony Chia Charge,
kanapki z pieczywa ryżowego, trzy smaki masła orzechowego firmy Bartfan,
pasta słonecznikowa z suszonymi pomidorami, pieczywo jasne i ciemne, bułki,
smalec tradycyjny i wegański (z fasoli), kabanosy, pomidory, sól, jajka na twardo,
gotowane ziemniaki, pomarańcze i wiele innych kulinarno-ultrasowych pyszności.

Napoje:
- kawa, herbata, mięta, woda mineralna od Święcicki Zdrój, kola, izotonik Hydration Tabs,
izotonik domowy (woda, miód, cytryna, sól, mięta)

Uwaga: zimny bufet zlokalizowany będzie w dwóch miejscach: na zewnątrz, przed budynkiem OSP
i bezpośrednio przy strefie z pomiarem czasu oraz za budynkiem OSP, w namiotach.
Dodatkowo, specjalnie dla osób, które będą chciały mieć swoje rzeczy „pod ręką” bez konieczności
wchodzenia do budynku, ustawimy kilka stołów po drugiej stronie drogi, na wylocie z Bazy.
Nie ma możliwości rozstawienia swojego stolika na terenie Bazy.

12. Rezygnacja z kontynuowania zawodów – w przypadku rezygnacji z dalszego uczestnictwa
w zawodach każdy zawodnik jest zobowiązany do jak najszybszego powiadomienia o tym fakcie
organizatora (osobiście lub telefonicznie) i zwrócenia chipu startowego.
Transport z trasy do Bazy Zawodów zapewniamy tylko w razie kontuzji lub pogorszenia
stanu zdrowia – zastrzegamy sobie prawo do obciążenia kosztem akcji ratunkowej zawodnika,
co do którego okaże się ona bezpodstawna.

13. Odbiór koszulek – osoby, które zamówiły i opłaciły koszulki techniczne będą mogły
odebrać je na stanowisku znajdującym się bezpośrednio przy Biurze Zawodów.





AKTUALNOŚCI

Wszystkie bieżące informacje znajdziesz na naszym
profilu na Facebooku.

Kliknij w poniższe zdjęcie i bądź na bieżąco!





REGULAMIN
II Ultramaraton Leśna Doba

I. CELE:

- upowszechnienie biegania
- popularyzacja biegów długodystansowych
- propagowanie zdrowego trybu życia
- promocja miasta PABIANICE
- popularyzacja biegów jako formy rekreacji ruchowej

II. ORGANIZATOR:

Stowarzyszenie „Wszystko Gra - Pabianice”
ul. Traugutta 2 (I piętro)
95-200 Pabianice
tel. 789-133-363
ultramaraton@lesnadoba.pl
www.lesnadoba.pl
Biuro czynne:
wtorki w godz. 17.00 - 19.00

Dyrektor Zawodów – Piotr Pazdej

III. WSPÓŁORGANIZATORZY:

- Urząd Miejski w Pabianicach
- Nadleśnictwo Kolumna
- Komenda Powiatowa Państwowa Straży Pożarnej w Pabianicach
- Ochotnicza Straż Pożarna w Róży
- Chia Charge Polska
- HoneyPower Polska

IV. TERMIN I MIEJSCE:

Start, Meta i Baza zawodów: OSP Róża, Róża 42, gm. Dobroń 

13.10.2018 godz. 11:00 – Start Zawodów

14.10.2018 godz. 11:00 – Koniec Zawodów

V. TRASA

- trasa Ultramaratonu Leśna Doba prowadzi po pętli o długości ok. 12,3 km, 
z czego ponad 11,5 km to tereny leśno-polne (utwardzone ścieżki oraz dukty) 
i ok. 800 m prowadzące wzdłuż drogi asfaltowej

- pokonanie pętli jest możliwe tylko w kierunku wyznaczonym przez Organizatora; 
zmiana kierunku, skrócenie trasy lub bieg poza oznaczonymi ścieżkami skutkować będzie
dyskwalifikacją Zawodnika

- trasa będzie oznaczona na całej długości za pomocą zawieszonych taśm 
z elementami odblaskowymi oraz rozstawionymi co 3 km tabliczkami 
z oznaczeniem dystansu

- Zawody będą odbywać się przy nieograniczonym ruchu drogowym. 
Każdy z zawodników zobowiązany jest do zachowania ostrożności 
(szczególnie na kilometrowym odcinku pomiędzy Bazą Zawodów a zbiegiem do lasu)
i przestrzegania zasad ruchu drogowego

- dokładna mapa trasy jest dostępna na stronie Zawodów

- aby zostać sklasyfikowanym Zawodnik musi ukończyć przynajmniej jedną pętlę

- po każdej pętli Zawodnik może zatrzymać się w Bazie Zawodów i spędzić w niej
  dowolną ilość czasu przed rozpoczęciem kolejnego okrążenia

- po każdej pętli Zawodnik może zgłosić Organizatorowi oraz firmie prowadzącej
  pomiar czasu chęć tymczasowego wyłączenia się z rywalizacji i opuszczenia 
Zawodów. Będzie to możliwe wyłącznie po oddaniu chipu pomiarowego w oznaczonym 
i wydzielonym w tym celu miejscu. Powrót do rywalizacji będzie możliwy 
tylko po ponownym pobraniu chipu

- Zwycięzcą Zawodów jest Zawodnik, który pokona największą ilość kilometrów
w najkrótszym czasie. Do klasyfikacji końcowej liczyć będzie się ostatni odczyt
z jednego z dwóch punktów pomiaru czasu - tego w Bazie Zawodów lub tego 
zlokalizowanego na trasie.

VI. LIMIT UCZESTNIKÓW

- 220 osób

z czego 20 miejsc pozostaje do dyspozycji Organizatora.
Organizator zastrzega sobie prawo do zwiększenia limitu.

VII. PROGRAM ZAWODÓW

12.10.2018 godz. 18:00 – 22:00
  Otwarcie Biura Zawodów 
(rejestracja zawodników, wydawanie numerów i pakietów startowych)

13.10.2018 godz. 7:00 – 10:00
Otwarcie Biura Zawodów 
(rejestracja zawodników, wydawanie numerów i pakietów startowych)

13.10.2018 godz. 10:30 
Odprawa

13.10.2018 godz. 10.55 
Ceremonia Otwarcia Zawodów

13.10.2018 godz. 11:00 
Start Zawodów

14.10.2018 godz. 11:00 
Koniec Zawodów

14.10.2018 godz. 12:00 
Dekoracja Zwycięzców

VIII. WARUNKI UCZESTNICTWA:

- prawo startu w Zawodach mają osoby, które do dnia 
13 października 2018 roku ukończą 18 lat

- każdy zawodnik musi przed startem zostać zweryfikowany w Biurze Zawodów

- podczas weryfikacji zawodnik musi posiadać dokument potwierdzający tożsamość
  (dowód osobisty, paszport lub prawo jazdy) oraz wszystkie 
elementy wyposażenia obowiązkowego

- podczas weryfikacji zawodnik (dotyczy osób pełnoletnich) musi przedstawić 
aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do udziału 
w Zawodach lub własnoręcznie złożyć podpis pod oświadczeniem o udziale 
w biegu na własną odpowiedzialność. 
Podpisując oświadczenie wyraża tym samym zgodę na udzielenie pierwszej 
pomocy medycznej, wykonanie innych zabiegów medycznych oraz transport 
poszkodowanego w bezpieczne miejsce przez personel medyczny i paramedyczny 
działający w imieniu organizatora. Zawodnik przyjmuje do wiadomości, 
że udział w biegu wiąże się z wysiłkiem fizycznym i pociąga za sobą 
naturalne ryzyko wypadku, odniesienia obrażeń ciała i urazów fizycznych, 
a także szkód i strat o charakterze majątkowym

- każdy zawodnik oświadcza, iż w przyszłości nie będzie sobie rościć 
prawa do dochodzenia odszkodowania od Organizatora w razie poniesienia
uszczerbku na zdrowiu czy poniesienia strat materialnych związanych 
z uczestnictwem w Zawodach. Przed startem, podczas obowiązkowej odprawy,
  zawodnicy zostaną poinformowani o możliwych niebezpieczeństwach, utrudnieniach 
i miejscach niebezpiecznych na trasie

- po zakończonej weryfikacji każdy zawodnik otrzyma bezzwrotny imienny numer 
startowy wraz ze zwrotnym chipem pomiarowym, który musi być widoczny 
przez cały czas trwania biegu

- warunkiem otrzymania numeru imiennego jest przesłanie zgłoszenia i wniesienie opłaty
startowej najpóźniej do dnia 30.09.2018 roku (liczy się data zaksięgowania
przelewu, a nie wykonania przelewu)

- zawodnicy muszą przestrzegać regulaminu zawodów, obowiązujących przepisów, 
zarządzeń Organizatora oraz służb porządkowych

- zawodnicy są zobowiązani do udzielenia pomocy innym uczestnikom na trasie 
w przypadku kontuzji lub innego zdarzenia narażającego życie lub zdrowie

- znajdujący się w Bazie Ratownik Medyczny – w uzasadnionym przypadku może 
nie dopuścić zawodnika do kontynuowania rywalizacji i jego decyzja jest 
ostateczna (kontuzja, hipotermia, osłabienie itp.)

- Organizator zastrzega sobie prawo do niedopuszczenia do startu lub bezwarunkowej
  dyskwalifikacji w trakcie trwania Zawodów zawodnika będącego pod wpływem alkoholu,
  narkotyków i innych środków odurzających, bądź będącego w stanie wskazującym 
na spożycie w/w środków. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody 
wyrządzone na zdrowiu zawodnika znajdującego się pod wpływem w/w środków.

IX. ZGŁOSZENIA

- za poprawne zgłoszenie uważa się czytelne wypełnienie formularza 
umieszczonego na stronie internetowej Zawodów oraz wpłacenie 
w terminie opłaty startowej

- zapisy internetowe trwają do dnia 10.10. 2018 roku lub wyczerpania 
limitu miejsc (osoby, które zapiszą się już po wyczerpaniu limitu miejsc,
  zostaną umieszczone na liście rezerwowej, w kolejności zapisów)

- za termin wpłaty uważa się datę zaksięgowania wpisowego na koncie Organizatora

- lista zapisanych osób oraz informacje o zaksięgowanej wpłacie i nadaniu 
numeru startowego będą widoczne na stronie internetowej podanej w zakładce "Zapisy"

- o miejscu na liście startowej decyduje kolejność wpłynięcia wpisowego na 
konto Organizatora – w przypadku przekroczenia limitu miejsc wpłaty 
będą zwracane na wskazany numer konta

- w przypadku wyczerpania limitu miejsc lista zapisanych osób zostanie poddana 
weryfikacji po zakończeniu najbliższego terminu opłat. Osoby bez potwierdzonej
wpłaty zostaną usunięte z listy, a o możliwości zajęcia ich miejsca zostaną
powiadomione (drogą mailową) osoby z listy rezerwowej (a więc te, które 
zapisały się w zakończonym terminie opłat)

- opłata startowa nie podlega zwrotowi

- w uzasadnionych przypadkach i po wcześniejszym kontakcie Organizator 
dopuszcza możliwość przepisania pakietu na osobę wskazaną przez 
opłaconego zawodnika w terminie do 1.10.2018 roku

- Organizator nie odpowiada za zaginięcie zgłoszenia, przekazu pocztowego, 
przelewu bankowego z winy poczty lub banku

- Dane osobowe zawodników dokonujących rejestracji przetwarzane są zgodnie
  z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych 
(tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.). 
Przekazanie danych osobowych zawodników i wyrażenie zgody na ich 
przetwarzanie jest dobrowolne, jednakże stanowi warunek uczestnictwa w Wydarzeniu.

X. OPŁATA STARTOWA:

do 31.07.2018 – 150 zł

do 30.09.2018 – 200 zł

do 10.10.2018 – 230 zł*

12-13.10.2018 (Biuro zawodów) – 250 zł**

* bez gwarancji otrzymania pełnego pakietu startowego
** bez gwarancji otrzymania pełnego pakietu startowego; wpłata w Biurze Zawodów
wyłącznie gotówką

Dane do przelewu:

Stowarzyszenie „Wszystko Gra - Pabianice”
ul. Traugutta 2
95-200 Pabianice
Nr konta bankowego: 37124030441111001071323809
tytuł przelewu: imię i nazwisko Zawodnika z dopiskiem „Leśna Doba”

XI. ŚWIADCZENIA

W ramach wniesionej opłaty Organizator zapewnia zawodnikom:

- oryginalny i imienny numer startowy (dla osób zapisanych i opłaconych do dnia
30.09.2018)

- oryginalną techniczną komino-czapkę Leśnej Doby

- oznakowaną trasę

- elektroniczny pomiar czasu za pomocą zwrotnych chipów

- ciepłe i zimne napoje, wyżywienie (trzy rodzaje posiłków na gorąco 

plus słodycze, owoce)

- pamiątkowy medal

- zabezpieczenie medyczne na trasie i w Bazie Zawodów

- transport po zakończeniu zawodów (godz. 11.00 w niedzielę)

z punktu zorganizowanego w okolicy dodatkowego punktu 

pomiaru czasu (szczegóły zostaną podane podczas obowiązkowej

odprawy przedstartowej)

- ubezpieczenie NNW

- depozyt

- toalety i natryski w Bazie Zawodów

- ogrzewaną salę z możliwością rozłożenia własnego materaca lub karimaty.

Organizator dopuszcza rozszerzenie świadczeń w zależności od pozyskanych sponsorów.

Istnieje możliwość bezpłatnego noclegu w Biurze Zawodów z piątku na sobotę 
(ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!). Organizator nie zapewnia materacy, 
karimat czy śpiworów – wymagane obuwie na zmianę.

XII. WYPOSAŻENIE OBOWIĄZKOWE:

W czasie trwania Zawodów każdy z zawodników musi podczas przebywania na trasie 
posiadać przy sobie następujące wyposażenie obowiązkowe:

- numer startowy umieszczony w zawsze widocznym miejscu

- chip pomiarowy przymocowany do buta

- działający przez cały czas trwania zawodów telefon komórkowy z numerem
  podanym podczas rejestracji lub weryfikacji

- latarkę – czołówkę (w godzinach od 18:00 w sobotę do 7:00 w niedzielę)

- czerwone oświetlenie zamocowane z tyłu 
(w godzinach od 18:00 w sobotę do 7:00 w niedzielę)

- kurtkę typu wiatrówka, czapkę lub chustę typu buff oraz rękawiczki 
(w godzinach od 18:00 w sobotę do 7:00 w niedzielę)

- gwizdek

- folię NRC

- kije do nordic walking (dotyczy tylko osób startujących 
w kategorii Nordic Walking) - okazanie kijów trekingowych 
lub Bungy Pump będzie skutkowało niewydaniem pakietu startowego

Organizator zastrzega sobie prawo do wyrywkowej kontroli wyposażenia 
na trasie lub w Bazie Zawodów. Brak któregokolwiek z elementów 
w wyznaczonych godzinach będzie skutkował karą czasową lub dyskwalifikacją.

XIII. POMIAR CZASU:

- pomiar czasu odbędzie się za pomocą zwrotnych chipów mocowanych do buta

- brak numeru startowego lub chipa przy bucie będzie równoznaczny 
z dyskwalifikacją zawodnika

- do klasyfikacji generalnej liczy się czas brutto

- każdy zawodnik otrzyma po zakończonym biegu smsa z wynikiem

- na trasie Zawodów znajdować się będą dwa punkty pomiaru czasu: 
główny zlokalizowany w Bazie Zawodów oraz kontrolny, w miejscu 
podanym przez Organizatora podczas obowiązkowej odprawy przedstartowej

XIV. KLASYFIKACJA:

W Ultramaratonie Leśna Doba prowadzona będzie klasyfikacja 
w następujących kategoriach:

1. Open

2. Generalna kobiet

3. Generalna mężczyzn

4. Generalna kobiet NW (nordic walking)

5. Generalna mężczyzn NW (nordic walking)

4. Wiekowa mężczyzn
M-18 - 18-19 lat (2000-1999)
  M-20 - 20-29 lat (1998-1989) 
M-30 - 30-39 lat (1988-1979) 
M-40 - 40-49 lat (1978-1969) 
M-50 - 50-59 lat (1968-1959) 
M-60 - 60-69 lat (1958-1949) 
M-70 - 70 lat i powyżej (1948 i starsi)

6. Wiekowa kobiet
K-18 - 18-19 lat (2000-1999)
  K-20 - 20-29 lat (1998-1989) 
K-30 - 30-39 lat (1988-1979) 
K-40 - 40-49 lat (1978-1969) 
K-50 - 50-59 lat (1968-1959) 
K-60 - 60-69 lat (1958-1949) 
K-70 - 70 lat i powyżej (1948 i starsi)

O zaliczeniu do kategorii wiekowej decyduje rok urodzenia.

XV. KLASYFIKACJE NAGRADZANE:

W Ultramaratonie Leśna Doba zawodnicy otrzymają nagrody:

Nagroda Główna za zajęcie I miejsca w kategorii OPEN:
dyplom + statuetka + nagroda

W klasyfikacji generalnej mężczyzn (bieg) za miejsca I – III:
dyplom + statuetka + nagroda

W klasyfikacji generalnej kobiet (bieg) za miejsca I – III:
dyplom + statuetka + nagroda

W klasyfikacji generalnej mężczyzn (NW) za miejsca I – III:
dyplom + statuetka + nagroda

W klasyfikacji generalnej kobiet (NW) za miejsca I – III:
dyplom + statuetka + nagroda

- każdy zawodnik, który ukończy bieg otrzyma pamiątkowy medal

Zdobywca Nagrody Głównej nie dostaje kolejnych nagród w pozostałych kategoriach.

XVI. KATEGORIE WIEKOWE

- pierwsze trzy miejsca we wszystkich kategoriach wiekowych zostaną wyróżnione
pamiątkowym dyplomem – będzie on możliwy do pobrania w wersji elektronicznej, w jakości
umożliwiającej wydruk, najpóźniej w siedem dni po zakończeniu biegu

XV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

- Zawody odbędą się bez względu na pogodę

- zawodnicy ponoszą pełną odpowiedzialność za przestrzeganie zasad 
bezpieczeństwa podczas trwania Zawodów

- nieprzestrzeganie niniejszego Regulaminu Zawodów grozi dyskwalifikacją 
zawodnika (w przypadku dyskwalifikacji zawodnikowi nie przysługuje zwrot wpisowego)

- organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki mające miejsce 
na trasie biegu wynikające z winy uczestników

- każdy zawodnik schodzący z trasy zobowiązany jest do niezwłocznego 
powiadomienia Organizatora. Organizator nie zapewnia transportu 
z trasy do Bazy Zawodów - wyjątkiem jest transport tuż po zakończeniu
zawodów (godz. 11.00 w niedzielę) z punktu zorganizowanego w okolicy
dodatkowego punktu pomiaru czasu (tzw. międzyczas) - ze względów bezpieczeństwa
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany 
godziny startu lub przerwania zawodów w przypadku wystąpienia warunków 
narażających życie lub zdrowie zawodników, wolontariuszy lub członków 
ekipy Organizatora bez możliwości zwrotu opłaty startowej

- uczestnicy II Ultramaratonu Leśna Doba równolegle 
z przystąpieniem do biegu wyrażają zgodę na publikację wizerunku 
w relacjach z biegu zamieszczonych na stronie Ultramaratonu, 
FB Ultramaratonu, stronie organizatorów i współorganizatorów,
w mediach oraz materiałach promocyjnych biegu

- zawodników na czas startu w Zawodach obowiązuje:

zachowanie szczególnej troski o przyrodę

zakaz zaśmiecania – wszelkie opakowania po żelach, batonach, itp. 

należy zabierać ze sobą i wyrzucać tylko w Bazie Zawodów 

zakaz niszczenia przyrody

- pisemne protesty można zgłaszać w Biurze Zawodów najpóźniej 
do godz. 12.00 w dniu 14.10.2018 roku

- ostateczna interpretacja Regulaminu Zawodów należy wyłącznie do Organizatora.


TRASA



NASI PARTNERZY

team-member
team-member
team-member


team-member
team-member
team-member
team-member
team-member
team-member
team-member
team-member
team-member
team-member
team-member
team-member
team-member
team-member

PATRONI MEDIALNI

team-member
team-member
team-member
team-member

team-member
team-member
team-member
team-member
team-member

KONTAKT

Stowarzyszenie
„Wszystko Gra - Pabianice”
ul. Traugutta 2 (I piętro)
95-200 Pabianice
tel. 789-133-363

ultramaraton@lesnadoba.pl
www.lesnadoba.pl

Biuro czynne:
wtorki w godz. 17.00 - 19.00

© 2016 Nim. All rights reserved.